Google+ Followers

Tuesday, December 8, 2009

anugerah skrin 2009

dah lame aku tak update blog aku ngan gambar2 skali kn? hehehe.. walopon takde gambar tapi aku wat la kaler2 sket untuk font tu.. tapi kali ni sebab de yang duk mengomel suh aku update yang ade gambar2 skali so aku pun update la yang kebetulan sebab memang ade sebab untuk dimasukkan gambar sekali.. (sebelum ni pasal takde gambar yg berkaitan ngan posting aku ok)..

so, ari tu aku berkesempatan la g tengok Anugerah Skrin 2009 kat PWTC tu.. haa, ade la gambar2 sket yang aku amik.. aku tak amik banyak sebab makan ati tengok orang lain amik gambar ngan kamera yang besar gabak dan yang pasti lagi canggih dari aku punye.. hukhuk.. takpela biar aku sorang je makan ati.. dan kepada sape2 yang nak tengok sangat aku update blog aku ni ngan gambar2 skali, nah amik n jgn duk mkn ati ngan aku plak.. hehehe..


















4 comments:

dEdiCatEd said...

besar ke panasonic DMC-FX8 tu? bukan 5MP jer ke?

Rie said...

aku xckp pon pn besar..
thats y la aku ckp aku mkn ati n xamik pics bnyk..
hukhuk..

dEdiCatEd said...

Oooo

Rie said...

kmu ni sape ek?