Google+ Followers

Thursday, November 26, 2009

xtau nk letak tajuk pe..

lame betol tak update blog aku nih.. alih2 skang aku kt Terengganu dah.. cuti semester dah start.. tapi bagi aku takde cuti semester dah memandangkan sem depan aku dah tak balik ke kampus.. hari ni dah genap seminggu aku tinggalkan kampus uum.. rindu weh.. rindu kat kawan2, rindu kat katil n bantal aku.. hukhukhuk.. mane tak rindu hampir 3 tahun setengah aku bermastautin kat kampus uum.. biarlah ape orang nak kate uum tu Universiti Ulu Malaysia or Universiti Utan Malaysia pon, tapi bagi aku kat situ lah 1001 kenangan, pengalaman dan macam2 la aku lalui.. kat sane la aku belajar benda2 baru.. contohnya, main tenis since sejak sekolah lagi aku mmg nak main tenis.. aku kenal ramai kawan, dan ehem2.. ooppppsss..

so, pasni dah takde lagi lunch kat mall ngan bihun sup, tapau nasi kat kafe Kak Ta (dah lame tak minum air teh bunga tu) , petang2 g pusat sukan, on9 kat PKP, lunch masakan kampung kat pokok sawa, dinner seafood kat Kuala Perlis n macam2 lagi la.. terasa memang cepat sangat masa berlalu.. (sory emosi sket)..

sejak aku balik 19hb ari tu, ujan tak benti2.. tapi sejak semalam langit cerah je sepanjang ari tanpa awan gelap.. ari ni pon baru ar aku kuar since dah seminggu lebih aku tak on9.. minggu depan nak g kL dah.. berdebar plak bile pikirkan pasal praktikal nanti.. tak tau la ape yang kne aku buat kat company tuh..

1 comment:

gda said...

i miss old my days t00~
terlalu byk kenangan kat UUM tu..
dr rs cam knak2 smp da jd senior kpda rie..hehee
urm cepat ms berlalu..rie pn da na stat keje..
gud lurq for your future k..
anythin just text me k..
hey practical is a nice moment kot..heh