Google+ Followers

Saturday, August 22, 2009

selamat berpuasa n berbuka puasa..

assalamualaikum.. 1st, aku nk ucapkn kepada semua kawan2 yang mengenali atau pn tidak, dan yang mengikuti blog aku ni Selamat Menyambut Ramadhan AlMubaraq dan Menunaikan Ibadah Puasa. lame gak aku tak post pape kt blog aku nih.. maklumlah masuh lagi dalam keadaan sengal2 asaimen nih smapi takde mood nak berposting.. so, sempena 1st day puasa ni aku nak share la skit cite2 aku kt sini..

sebenarnye baru je balik dari bazar ramadhan yang macam biasa la tiap2 tahun diadakan di perkarangan parking Masjid Sultan Badlishah, UUM ni.. tak banyak lagi gerai yang dibuka mungkin sebab ari ni 1st day puasa kot.. so, tahun ni dah masuk kali ke-4 aku berpuasa di kampus ni.. kali ke-4 dan maknenye yang terakhir la aku berpuasa sebagai student UUM, Sintok.. hukhukhuk..




gerai nsi kerabu ni mmg jadi tumpuan sbb sedappp..


No comments: