Google+ Followers

Wednesday, August 26, 2009

kuih apekah ini??

haaa, sape yg tau apekah name kuih ni? dalam banyak banyak banyak kuih tradisional terengganu (sofi, ni mmg kuih tradisional ganu ek?) ni la feveret aku.. sedap dowh.. part atas kuih ni yang dibuat drp telur n part bawah lak pulut yang manis sket tu.. peerrgghhh.. mmg dah lame tak makan kuih ni.. so, ptg td mase pusing2 kt bazar setelah rajin diajak oleh si Lin, ternampak la kuih ni kt salah satu gerai tuh.. aku kalo time berbuka ni kureng sket ngan kuih-muih ni.. tapi kalo ngan kuih ni, i cant resist it dowh.. hahaha..




dh lame xwat keja gile ek? tau xpe..

3 comments:

tengku_fir21 said...

kuih per tue..???

miss || teratai said...

weh..pic aku yg ni nmpak tla!!!!!!!!!!!!!!

nikuezurin said...

itu kuey name 'seri muka'
kuey org klantan..
ganu xsure..
mak aku selalu buat..
huhu..