Google+ Followers

Tuesday, July 14, 2009

my love: Zara

haaaa, ni la my love aku skang.. sejak pertama kali terpandang kat Pavilion mase cuti hari tu aku terus jatuh cinta dengan Zara ni.. tapi sayang pertemuan kali pertama aku tidak dapat menjadikannya hak milik aku kerana tidak cukup mas kawin.. walaubagaimanapon kalau jodoh memang tak ke mana.. dia ada bersama aku skang.. dah bis part jiwang merepek meraban.. hehehehe..

so, mase cuti ari tu time aku pusing2 kat Pavilion tersinggah la ke butik Zara yang penuh dengan manusia sebab ade sale.. giler punyer sales smpai buat berduyun orang jadi gila (aku hampir2 gak).. hehehe.. dah namanye Zara yang bleh buat poket hangit (letong) kalo nak beli time takde sale.. even sesetengah items walopn dh sale still leh buat poket hampir2 hangit gak..
berbalik kepada my love aku ni, dalam duk belek2, aku terpandang la kat jeans tu.. tengok je trus aku cair..giler arh.. meronta2 hati nak memilikinya (cam jiwang lg ek?).. tapi sayang time tu takde rezeki dan aku pasrah je ( cam poyo lak)..

tapi, last2 aku dapat gak jeans ni dan yang paling best as a birthday present.. waaaa, suka giler arh.. thank you so much (kepada yg memberi).. mmuuahhh.. mmuuaaahhh (kat my love aku).. hehehe.. tahun depan leh ar bagi Zara lg ek?








fakta tentang aku dan jeans;
  • suka pakai jeans tapi tak banyak jeans yg aku ade..
  • tersangat cerewet pasal jeans..
  • beli hanya bila 'love at 1st sight'..
  • kalo dh suka asik pkai yg tu je..
  • suka jeans jenis 'season', straight cut n now skinny..
  • tak suka jeans Levi's..

2 comments:

ayieshahri @ my|bachelorman said...

yeler...!!! zara lahhh.... bagus aaa ada org ingat dan sayang...huhuhu

gda said...

waa!!!
sgt jeles ngn kamu py 'LOVE' tuh..
mau juga ke zara..
now tgh sales gile ni..cpt rie ..hahhaaa
nway cpt ajar mkck camne na wat gamba tu more organise..huhu
plus how to put song also??