Google+ Followers

Wednesday, July 29, 2009

movie lagi..

hari tu aku sempat kuar ngan kawan aku nak tengok movie katenye.. aku pn cam gian gak nak tengok movie ni sebab sejak balik cuti tak tengok movie lagi.. lebih2 lagi cite Harry Potter yang dinanti2kan tu.. Harry Potter and The Half-Blood Prince kali ni bagi aku agak kureng sket ar.. mungkin cite Harry Potter yang ke 7 nanti akan lebih best dari yang ni.. hopefully..

lagi satu cite yang memang aku nak tengok ialah Obsessed.. walopon pada awalnya aku ingat cite ni cam tak best sebab cam cite konflik rumahtangga je tapi Beyonce punya pasal aku nak tengok gak.. memang tak mengecewakan.. citenye mengisahkan bagaimana seorang perempuan (Ali Larter) yang obses terhadap seorang lelaki (Idris Elba) hingga sanggup lakukan apa saja untuk mendapatkannya walopn orang tu dah jadi suami orang (mencaras la ni).. hehehehe.. dan yang penting bagaimana si isteri (Beyonce) yang sanggup lakukan apa saja untuk menyelamatkan rumahtangga walopun terpaksa 'tarik rambut' ngan orang yang nak kacau suami die.. huhuhu.. payah kalo dah obses ni.. so, moral of the story jangan la kite obses kat suami orang, bini orang, awek orang, pakwe orang n skandal orang.. hehehe.. skang ni aku pon obses ngan lagu Beyonce ni, Smash Into You.. lagu penutup cite Obsessed.. layannnn..

satu lagi cite yang aku tengok hari tu ialah cite seram Skrip 7707.. sebenarnya aku tak nak tengok cite ni tapi kawan aku tu awal2 dah beli tiket n bagitau aku last minute.. nak tak nak terpaksa la tengook gak.. cite ni yang mengisahkan 9 cite seram sebab de 9 orang yang cite kisah seram masing2 kat kubur cine apabila si Norman KRU ni nak wat cite seram tapi takde skrip yang sesuai.. so, kononnya kumpul orang n cite kat kubur baru dapat skrip yang best.. sorang2 cite kisah masing2 n last2 si Norman tu bercerita ngan hantu sebenarnya.. kahkahkah.. leh gelak plak aku.. tak puas ati ngan sinopsis aku tengok sendiri la..


Harry Potter and Half-Blood Prince, ****

Obsessed, *****

Skrip 7707, ***

The Taking Of Pelham 123,
****

No comments: