Google+ Followers

Friday, July 31, 2009

Hujan di Changloon..

alamak, ni bukan hujan air yang turun dari awan akibat proses kondensasi tu.. ni Hujan 'pagi yang gelap tu'.. yang 'check2 rock2 tu'.. haaaa.. malam tadi mase aku bukak myspace aku, aku terbaca la kat buletin tu yang band Hujan akan buat show kat Changloon kul5 ptg.. ni baru syok kata hatiku la malam tadi.. so, aku bangun pagi tadi awal sket sebab panas (bukan sebab nak tengok Hujan weh) sebab pe panas? sebab tak de letrik plak dah.. erm, eh, takde kaitan pun ngan yang aku nak citer ni.. hehehe.. tengah ari tadi aku de ajak kawan nak g tengok Hujan petang nanti tapi die cakap tak leh lak sebab de hal.. aiseymen..

aku pun cam tak de mood n malas lak nak g tengok sorang2.. so, duk lepak2 je la dalam bilik melayan ape yang leh di layan (bukan layan perasaan).. alih2 tetibe je aku rase nak g gak tengok Hujan biarpon sorang2.. tengok jam kul 4.45.. alamak, sempat ke? aku pn cepat2 mandi n pakai ape yang patot dipakai.. pastu tunggu bas, seb baik tak lame bas HBR yang 'eksklusif' smpai.. naik je sebab nak kejar mase.. kul 5.15 smpai kat Kompleks Changloon.. seb baik tak start lagi..

dlm kul 5.30 diorang naik pentas.. n ape lagi? check2 rock2 ar start ngan lagu ah moi chantek.. crowd memang gile ar.. aku pn layan skali.. mane syok tengok live band tapi duk berdiri tegak je kan? hehehehehe.. walopon tak smpai sejam show tapi memang best.. sebelum diorang turun pentas si Noh sempat baring atas crowd lagi.. giler arrhh.. n aku sempat menyambar pemetik gitar dari Ag Coco.. huhuhu..

















No comments: