Google+ Followers

Monday, July 27, 2009

H1N1 di UUM!!!

petang semalam mase aku tengah2 duk lepak dalam bilik lepas balik dari kelas tetibe je budak2 masuk bilik aku bagitau yang UUM bagi cuti selama seminggu sebab kes H1N1.. waaa, cutiiii.. hehehe.. pastu aku duk lepak kat balkoni depan bilik aku, tak smpai setengah jam keadaan dalam kampus menjadi kecoh sebab ramai pelajar yang bergegas balik meninggalkan kampus dengan tersebarnya khabar angin yang mengatakan pintu gate utama UUM akan ditutup pada jam tertentu.. tak lame selepas tu satu pengumuman dibuat yang mengatakan bahawa pelajar2 adalah digalakkan balik tetapi tidak minta meninggalkan kampus dalam kadar segera dan pasal gate tutup tu adalah palsu.. bagi aku tu la khabar angin yang paling bodoh aku dengar.. hari ni blok aku dah tinggal beberapa orang je yang tinggal.. keseluruhan kampus pn agak lengang.. yang tinggal pelajar2 yang jauh cam sabah n sarawak, pelajar antarabangsa dan mereka yang rasa tak perlu la smpai nk meninggalkan kampus macam aku ni..

petang tadi aku turun ke kafe tapi tutup.. tak lame pas tu plak aku dapat sms dari kawan aku ajak aku makan malam kat kafe mall.. nasib baik kafe mall ni buka kalo tak kebulur la pelajar2 yang masih tinggal kat sini..

2 comments:

Sofi said...

dah org bagi cuti..balik le hohohohoho

tengku_fir21 said...

blh tumpang umah gue klu tk nk balik