Google+ Followers

Saturday, June 20, 2009

Happy Birthday to me!!!!!!

adus, walopon dah 5 ari berlalu tapi baru ari ni aku de mase la nak update pasal besday aku.. lgpn dah agak lama gak aku tak update ngan citer2 aku.. bukan takde citer tapi masih menunggu mase yang seswai..

so, 5 ari pas genaplah umo aku 23 tahun.. muda lg tuh.. huhu.. kepada semua yang wish tu samada sms ke call ke thanx banyak2 yer.. yang bg hadiah tu lagi la banyak2 thanx.. igt jugak yer korang ngan besday aku nih.. terharu betol.. hukhuk..

my birthday cake..

sedap nih.. pperrrrgghh!!!

adus, ramai lak yg call.. lilin dh nk padam dh ni..

potong kek..

spesel gift.. perfume mahal nih..

baunye best gler weh..

2 comments:

Ejay said...

happy belated b'day...

shah @ my|bachelorman said...

happy besday rie...!!!!!