Google+ Followers

Wednesday, June 3, 2009

cerita di kem Princess Haliza..

sape ade tengok Project N.S kt 8tv ari Jumaat kul 9.30 malam? aku pn tak tengok gak sebab terlepas nk tengok malam tu.. hehehe.. tapi rasenye sume tau pasal 3 orang artis nih, Suki, Diana n Aliff masuk kem PLKN untuk rancangan realiti tv tu kn?

ok2, aku xnk citer pasal rancangan tuh tp nk citer pasal aku g kem tu lak.. sebab pe aku g kem tu? sebab aku pon masuk rancangan tu gak la.. hahaha.. tak la gurau je weh.. erm, cmni.. ari tu ade kawan aku sorang nih ajak aku temankan die g kem plkn sebab die jadi fasilitator untuk 1 program budaya n seni pe ntah kat kem plkn Princess Haliza, Sepang.. aku pn ngan hati yang terbuka ikot je la tanpa banyak songeh.. die pn tak citer langsung kat aku pasal kem tuh..

sampai je kat kem tuh, time kawan aku n kawan2 die yang lain meeting aku pon melanguk je la kat keta.. dah bosan dlm keta duk kt koperasi kem tuh plak.. tetibe je datang pempuan ni, dr jauh cam dh cam die ni diana danielle.. makin2 lame makin dekat n betol lah die ni diana tu..
"makcik, bg oreo tu makcik". owh, die nak beli oreo rupenye.. pastu die makan sambil borak2 ngan makcik tuh.. aku duk kt kerusi depan tuh tengok je la, sempat gak die senyum.. huhuhu..

malam last lak budak2 plkn tu ade persembahan kebudayaan, puisi, syair n tah pape lagi la aku tak amik port pon.. ade aku kesah? aku ingatkan nak lepak dalam keta je tapi kawan aku tuh ajak gak aku g tengok kat dewan.. dah ajak aku pastu tinggalkan aku sorang2 lak kat tengah2 budak2 tuh.. siot tol.. dari jauh gak aku dah nmpk Diana tu duk ngan dak2 ppuan lain.. tengah2 blur duk pusing kanan pusing kiri tu tetibe je kawan aku tuh datang ngan Suki..
"dah cepat la kalo nak amik gambar ngan Suki" kate kawan aku.. siot tol aku ngan blur n malu2 (mesti la malu) pn posing je la.. hehehe.. tak lame pastu die bawak la Diana ni.. lagi la aku tak terkate pe.. tapi malam tu Aliff tak de sebab die balik umah.. huhuhu..
ngan Diana.. cun..

ngan Suki.. comel..

No comments: