Google+ Followers

Sunday, November 9, 2008

selsema n cer semalam..

ari ni aku cam tak sehat sket arrr.. kne selsema.. waaaaaaaaa.. tak selesa ar.. suare pn sengau2 tapi tetap gigih on9.. hehehe.. selsema ni dah dari semalam lg dah tapi tak teruk sangat.. sebab tu ar semalam leh lagi aku ngan kawan aku tuh pergi karaoke kt alor star ( karaoke ke aku ni?).. tak la aku tak nyanyi pn sebab aku memang tak suka nyanyi sebab memang aku perasan sangat suara aku ni tak sedap.. satu2nye orang yang bertuah dengar aku nyanyi ialah rumet aku tuh.. hehe..

ok, smbung cer balik.. so, kitorg pergi 3 orang same ngan adik kawan aku tuh.. kitorg amik bilik vip ngan harge rm30 sejam.. bilik tuh memang best, air cond, sofa, tv besar n termasuk ngan air n junk food sket.. pada awalnye just amik untuk 1 jam tapi dah syok sangat kawan aku tuh melalak ditambahnye 1jam lg.. huhu.. merasa la aku jadi penonton n tukang cari lagu untuk diorg.. tapi sory tak de pics untuk tatapan umum.. hehe.. dah bis cer untuk semalam..

tadi time tengah2 duk on9 ni kawan aku sorang nih, Rangga datang.. die de paper pagi tadi.. best btol die tinggal 1 paper je lg.. aku plak 4 paper lagi.. hukhuk.. pas sembang2 jap die temankan aku makan kat mall.. ari nih aku mengidam sangat nak makan bihun sup kt mall tuh.. so, walopun sup dah abis n kene tunggu masak plak tetap gigih je aku menunggu.. hehe..

ramai org kt kafe tgh ari ni..

sedap sgt.. perrgghh!!

teman gue, Rangga..

n nk ucapkan Selamat Hari Jadi kt Kak Lid yang berada kt KL tuh.. semoga panjang umur n dimurahkan rezeki banyak2.. sebab nnti nk belanja rie makan kn? hehe..

No comments: