Google+ Followers

Tuesday, October 7, 2008

hari raya, baju raya, kuih raya..

sebelum balik cuti ari tu ingatkan nak post tapi tak sempat pulak sebab kawan aku tu tetibe nak balik malam.. sepatutnya kitorang bertolak pagi keesokkannya..

raya tahun ni paling simple bagi aku. sebabnye aku tak beli 1 pn baju raya.. huhu.. bile dah besar panjang ni rase keghairahan nk menyambut raya tu kurang sket.. nak beli baju raya pun macam tak kesah sangat.. lain la kalau mase kecik2 dulu bile pikir nak raye tu mesti sume nak baju baru, kasut baru kn? mungkin juga sebab skang ni aku masih lagi mengharap duit dari parents so rase dah boleh berfikir tak nak menyusahkan parents kite.. mungkin juga bile aku dah dapat merasa duit titik peluh kerja aku sendiri nnti aku akan shopping sakan untuk raya.. hehe..

so, banyak ke dapat kutip duit raye? hehe..



No comments: