Google+ Followers

Thursday, October 9, 2008

giler flickr plak..

ni la salah satu cara baru untuk aku release tension skang ni.. flickr.. best.. best.. sebelum ni pn dah lame tau pasal bnda ni tapi tak terasa langsung nak join sekaki.. lagi pun dari dulu lagi aku memang minat gak pasal fotografi ni.. sejak beli henset berkamera mase form 6 dulu suke amik gambar.. de je bnda menarik, pemandangan cantik, kandid ke mesti snap punye.. walopn kualiti gambar kurang sket tapi boleh amik gambar gak kn? tapi sayang banyak gambar dulu dh terdelete.. skang ni pn masih pkai henset ni ingat nak tukar henset yang lebih kepada ciri kamera tapi terpaksa la ditangguhkan dulu.. paham2 je la.. hehe.. so, sesape yang tengok gambar2 aku tu sume diamik dengan henset nokia6600 (je).. nk tgk ke? haaa klik ka kt cni..http://www.flickr.com/photos/fazri86/

jom kite snap2 pastu kite share2 pastu komen2.. hehe..
thanx kt eddy sebab wat aku terbuka hati untuk meng
flickrkan diri.. hehe..

No comments: