Google+ Followers

Thursday, October 30, 2008

1st paper..

ari ni aku dh start aku punyer exam 1st paper iaitu Value Management.. alhamdulillah boleh jawab sebab lecturer dah bg tips baik punye dan lega 1 paper dah abis.. walopn aku start study pkul 11 malam td tp yang aku bace sume masuk.. ceh, ni bukan riak tp konfiden je.. hehe.. aku de 6 paper lagi.. last 25hb nov.. tak sabar2 nak abis exam.. next paper 2hb.. adus, mati la aku tak study lagi.. ni plak duk on9 je.. bukan nak kate aku pndai tp juz kurang rajin je nak study.. nnti bile dpt result de yg menangis dalam hati.. hukhuk..

abis exam td aku temankan kawan aku g gunting rambut kat changlun.. walopn demam die baru je kebah tp nak gak die g.. suara pn sengau2 lg.. balik dari changlun trus ke pool plak sebab dah janji ngan si andre tu nak g swim.. ari ni kitorg bertiga dan ari ni gak tak ramai kat pool.. mungkin sebab exam dah start kot.. hehe..

study mlm td..

No comments: