Google+ Followers

Friday, September 19, 2008

lame ar xpost..

erm, skang dh 18 ari puasa.. lg 6 ari nk balik kg cuti raye.. xsabar gler nk balik.. tp raye taun ni cm ade bnda yg tak berapa complete sbb ade hajat xkesampaian.. huhu.. tak pe la anggap je sume ni ujian daripada Dia.. sebenarnye ade bnyk bnda nk kongsi kt sini tp tak tau nk mulakan yang mane dulu.. tak pe slow2 n satu la rie bgtau ye..


erm, semenjak posa ni hampir tiap2 malam rie on9 internet.. skang ni dh cm jd giler internet plak.. sblm ni pn kirenye ske gak berinternet ni tp skang jd mcm makin menjadi2.. kalo dlm sehari tak 0n9 cm ade bnda je tak kene dlm idup.. fuh, mmg parah ni.. on9 plak dari tgh malam sampai sahur.. siang plak terbongkang smpai tgh ari.. haa, tp ni kalo esoknye xde class pg or esok de class ptg je..


posa taun ni plak adalah taun ke3 posa kt kmpus.. mknenye dh 3 taun la kt cni.. 1st dulu mase sem1.. huhu.. baru lg masuk u tu.. dulu slalu berbuka kt masjid sbb mkn free.. skang ni buka kt bilik je, beli makanan kt kafe.. slalu buka ngan rumet tp kadang2 buka sorg gak.. hmpir tiap ari gak buka ngan bihun or kuey teow goreng ngan ayam goreng.. smpai rumet tu pn merungut takde bnda lain ke nk mkn.. hehe.. bkn takde bnda nk makan tp rie rase cm xleh nk mkn nasi pas seharian tak makan.. sejak posa de la dlm 2 3 kali buka ngan nasi.. huhu..


lg plak mcm dh bosan ngan lauk kt kafe tu.. sebelum posa n time posa lauk yg same je.. huhu.. demand plak.. rindu plak ngan masakan mak kt umah.. tp takpe nnti balik leh la buka ngan masakan mak.. arrgghhh.. xsabar nak balik..
haha.. simple je maklum la org bujang..

No comments: